idag..

Idag väckte mamma mig klockan 9, så jag gick upp och då åkte vi till täby centrum, där shoppade jag ett par skidbyxor, det blev inga av de jag visade igår, det blev ett par på stadium:D

everest skidbyxor köpte jag idag:D De kostade bara 299:- hehe, j*vligt billigt måste jag säga! de är mycket snyggare i verkligheten:P De har kostat 999:-, men de kostar 499:- i andra butiker, det var bara för att den var udda:D och jag hade sån tur att det var i min storlek(a)
Jag köpte även ett hårband på accezories och ett "hårspänne" på lindex, det är i form av en rosett och så är det nitar på den:D

Efter det åkte vi och hämtade Hanna och Clara, det var runt 11-12, och sen gick vi till fjärilshuset i hagaparken... Fick ett par bilder, men lägger inte upp just nu(a) ni får se så småningom:)
nu ska jag fortsätta att kolla på melodifestivalen!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0