ohnoo!

Jag är med i skoltidningen, piinsamt, en fuul bild på mig och den här texten(blev intervjuad):
Vilket är ditt värsta julminne?
Vad önskar du dig i julklapp?
EMMA JUTEMALM, 16
MEDIA ÅR 1
- Den sekunden jag insåg att
tomten inte finns på riktigt är
mitt absolut värsta julminne. När
detta hemska ögonblick inträffade
var för många många år sedan
när jag fortfarande var liten. Min
kusin som då var ungefär 16 år
hade klätt ut sig till jultomte just
det året. Eftersom det var en tjej
som dessutom inte ens hade något
skägg så insåg jag att tomten bara
var ett påhitt. Då hon var väldigt
dåligt utklädd var detta inte så
konstigt. Jag blev ledsen och
kände mig mycket besviken.
Till jul önskar jag mig en ny
kamera, en Canon sysyemkamera.
Eftersom jag tänker välja foto som
inriktning passar det mycket bra.
Allt är bara lögn också :/ Jag kom inte på något annat att säga :D
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0