Inget liv

Hehe, här är lite info om mig :P
Jag har så ortoligt tråkigt just nu, så... aa..

1. Hur gammal är du om fem år: 21 år
2. Vem var den sista du träffade: Min lillebror
3. Hur lång är du: 172 cm
4. Vilken är den senaste film du sett: ehh, twillight eclips tror jag :)
5. Vem ringde du senast: mamma
6. Vad är dagens planer: skola, åka hem, äta, sova :D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms: skicka sms!!
8. När såg du senast din mamma: ser henne just nu!
9. Vilken ögonfärg har du: brun gröna
10. Vilken är din favoritplats: hemma och landet <3
11. Vilken plats föredrar du minst: där det är kallt, ute just nu alltså
12. Var tror du att du befinner dig om tio år: fotograf på någon bra tidning!
13. Vad skrämde dig som barn: jag kommer inte ihåg..
14. Har du stationär eller bärbar dator: båda
15. Sover du med eller utan kläder på dig: med
16. Hur många kuddar har du i sängen: 2
17. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: ute- skor. inne- strumpor
18. Tycker du om kinamat: jaa! älskar.. 
19. Tycker du om kaffe: yes!
20. Sover du på någon särskild sida: jag ligger in mot väggen som en liten boll!
21. Kan du spela poker: ja det kan jag väll..
22. Vill du ha barn: ja, så småningom..
23. Kan du några andra språk än svenska: engelska och liite spanska..
24. Föredrar du havet eller en pool: båda, älskar havet!
25. Vad har du för ringsignal: magic- b.o.b (min och Antis låt)
26. Har du kvar klädesplagg sen du var liten: Jaa, självklart!
27. Vilken var den senaste bok du läste: Stieg Larsson, den första
28. Prenumererar du på någon veckotidning: jaa, SOLO...
29. Dansar du i bilen: Ibland, men sjunger mest
30. Vilken radiostation lyssnade du på senast: ehm, jag tror att det var nrj
31. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: en grej till Levnadsläran, redovisning
32. När var du i kyrkan senast: I grundskolan tror jag... På första adventfirandet..

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0