jag är nervös....

Jag är nevös, lite orolig för att jag ska ta en spruta i veckan, troligen på onsdag.. En gardasilspruta, mot livmoderhalskanser. det är den första av tre.. den första är då på onsdag, den andra om två månader och efter den är det sex månader till den sista.(alltså om åtta månader är den sista)

Det är typ 86 dagar kvar till julafton, ungefär 3 månader:P det är inte så långt kvar:O känns som att det var julafton nyss:O

Idag är jag hemma å är sjuk:( och jag är sjukt orolig för Anti! Det är en kille som sprider något jävla skit rykte om henne och det gillar inte lilla oroliga Emma för jag måste vara hemma och kan inte vara där vid hennes sida och försvara henne:( och för det mår jag verkigen inte bra:(
 
 Puss och kram!
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw älskling <3<3<3<3

2009-10-03 @ 12:14:08
URL: http://tastelikeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0