090904 22:00

Äntligen fredag! va skönt att få vila lite (a)
har ju haft aktivitetsvecka, så idag har vi gått längst sörmlandsleden, 15 km (1,5mil)...

Igår jobbade ju jag och anti, och det var verkligen superkul! vi såg till så att det fanns mat och dricka framme åt ca 180 personer.. det var som en fest för att de har byggt klart i Filmstaden.. Där jobbade jag ju i ca 2,5 veckor i sommar så det var ännu roligare att vara där och träffa de jag jobbat med och nya människor... kännde igen väldigt många och de mig, så pratade man mycket med dom, så det var inte något tråkigt jobb iallafall, inte för att jag trodde det, men iallafall :) hihi!
Alla är ju så trevliga och roliga och det blir ju extra roligt/bra :)
det serverades massor med mat t.ex: lax, lamm, potatis, mjukt/hårt bröd, parmaskinka, vitt/rött vin, cider, öl, läsk och bubbelvatten :) så det fanns lite att välja på.. ble väldigt stressigt med så många(180) människor och det var bara jaag, anti å en annan tjej som hette Isa :)

Nu har vi lite gäster, de sitter i köket å babblar :P

Imorgon är jag barn och hundvakt åt kusinerna :) hela dagen till söndag ;)

Blev väldigt mycket att läsa, .....men....men.... :)
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0