tröttnat..

Idag såg jag två killar bråka(på skoj), men jag tycker att det ser så allvarligt ut och eftersom att jag är kamratstödjare så vill jag ju stoppa det, men om det är två killar som bråkar på det sättet vågar jag inte gå emellan, och jag frågade en lärare om hur jag skulle göra, och då var en tjej där(som är bra vän med killarna) som berättade för grabbarna att jag har skvallrat till läraren och nu tror de att jag har "tjallat"...
Jag hörde när en av killarna pratade med en annan om det här och så gick jag fram till honom när han var ensam och sa att jag har inte skvallrat och berättade allt och han stog bara tyst :S
Jag förstår mig inte på folk ibland, jag har inte skvallrat, undrade bara vad jag skulle göra i en sån situation...
Så nu vet ni:P pussar!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0