Lill-lördag..

Idag är det lill-lördag(a) (onsdag)
Snart är det fredag:P hehe, skönt vah? jag ska till landet då, direkt efter skolan:P
Igår var jag med anti innan hon skulle till akupunkturen idag också.. men så långt följde jag inte med;) vi åkte till ett ställe(säger inte vart:P) och vi var lite osäkra på vart vi skulle av så Anti tryckte när hon kände sig säker och då skulle vi inte av, och sen tryckte hon igen, men då var hon inte lika säker och det var då vi skulle av så:P hehe:D jaa, vi hade ganska kul igår;) förutom att hon kom lite sent till akupunkturen som hon skulle till klockan 5.

Nu ska jag göra lite läxa, har redovisning på fredag så jag måste skriva klart texten idag..




 Vill tillbaka till spanien!
Nästa sommar blir det Grekland 2 veckor med släkten! Längtar<3

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0