Igår...

Igår var jag med mormor, vi möttes på 10.30 tåget, åkte in till stan och gick omkring lite där, hon shoppade en present till min lilla kusin Moa som fyller år snart.. Sen fyller min ännu mindre kusin år några dar efter...
Sen gick vi till gamla stan och åt pizza på en söt liten restaurang som hette Agaton...
Efter en god pizza åkte vi vidare till söder, hoppade in på söders biograf, och såg :



Robin är bröllopsfotografen från hålan i Värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där.

Den var faktist jätte bra(a) Jag som gillar att fotta och så:)
En film som jag rekomenderar:)

Aftonbladet  SF Bio: Aftonbladet
Expressen   SF Bio: Expressen
City            SF Bio: City
Medelbetyg: 4.0

 

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0