Lilla spöket Laban...

Var på bio idag med min yngsta kusin Hanna och mormor... Vi såg, som jag tidigare har nämnt, Lilla spöket Laban. Hanna tyckte ju att det var superkul, men det är inte direkt den sorts film jag skulle välja annars...
Luftslottet som sprängdes skulle nog mer vara i min smak:D

 Hade premiär igår, såg ju flickan som lekte med elden med Anti när den gick på bio... Den var ju bra och därför vill jag se den här också(a)

Blev ingen klänning idag:/ hittade den inte inne på HM, var i sollentuna centrum, och på deras lilla biograf:P
det var jag, hanna, mormor och 4 till:P Haha:D Så man kan ju inte säga att salongen var full... efter bion så gick vi och tog en fika inne i centrum.. Nu ska jag fortsätta på min inlämningsuppgift. puss!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0