Igår....idag...imorgon

Hejsan! Jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik på mina inlägg...
Jaja, just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar... Såå sent på en lördag är ganska jobbigt, men jag måste för jag har prov på måndag i idrott... Och jag vill inte plugga sönder mig imorgon...
Föresten ska jag på fotomässan imorgon, det är på stockholmsmässan, och mamma följer med mig dit:) jag vill dit eftersom att jag är intresserad av foto:) älskar att fotografera, kanske kan få lite inspiration där ifrån:) Kanske köpa något? en portfolio kanske där jag kan lägga in bilder som jag kan titta på i framtiden:P
Missade idol igår:( såg idag att det var Eddie som åkte ut:( synd:/ han som är så bra:)

Blir inget mer inlägg idag så jag tänker nog säga godnatt nu:P
Så: Godnatt:)

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0