fredag..('s mys)

Hejsan:)
idag är det fredag, och det innebär mys:P Hehe, jag ska laga pannacotta med hallon:) gott? hoppas det, första gången jag ska göra det...
Förlåt föresten att jag inte har bloggat på några dagar, det är för att i onsdags så blev jag av med min handväska i kista centrum, jag hade pengar, mitt bankkort, ID-kort och ett kvitto på ett armband som blev klart i onsdags... så jag ska försöka åka och hämta ut det iallafall, jag hoppas verkligen att det går, fick det av farmor i 15-års present, och det var super fint... Hoppas verkligen att det går.... sen hade jag lite andra kort som inte är lika viktiga kanske, men iallafall:(
Jag och Anti sitter på torpet vid varsin dator, jag tror att vi måste gå typ halv, och det är ganska snart...
Vi får se om jag bloggar i kväll...
Just det, på sportlovet ska jag åka snowboard, kul va?:)



Puss och kram!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0