Fredagen den 13:e...(inte idag)

fredagen den 13:e.... någon som har haft otur? jag har... För det första så var inte bästavän Anti i skolan, och det var skit tråkigt utan henne, hade verkligen behövt henne idag, fick ett besked som inte var så kul, men det kan jag inte skriva om på bloggen:( jag blev iallafall skit ledsen och behövde verkligen någon jag kunde lita på till 100%, men hon är sjuk:( hoppas att hon blir bättre snart<3 älskar dig anti!
 puss!
Inlägget kom inte med i fredags:S Jag såg det nu... tjaråå..
Slutar 3 idag, sen får vi se vad jag gör efter skolan.. puss!
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Antionette

naaw, gumman! Älskar dig med <3

2009-11-17 @ 15:18:09
URL: http://tastelikeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0