fortfarande fredag:)

Hej igen:) har någon tittat på idol idag? Jag har suttit i rummet och lyssnat på det iallafall... men har inte riktigt tittat, orkar inte kolla vem som åker ut, får ändå reda på det sen:D det är nog tråkigast...
Menmen, nu ska jag nog snart dra och duscha...

imorgon ska vi till kusinerna klockan 3, fika och sen stannar vi väll där resten av dagen:) Kusin(erna) Moa(och hanna) har fyllt år, mamma och låtsaspappa har redan firat Hanna, så nu är det mer "party" för Moa, så jag har köpt mina små snyggingar en varsin present, inget märkvärdigt, men en liten symbol:) sen gav jag inte kusin clara någon present när hon fyllde år s jag köpte något liknande till henne:)

JUSTE! MIN VÄSKA HAR KOMMIT TILLBAKA, SKA HÄMTA DEN IMORGON, FAN VA SKÖNT! JAG BÖRJADE NÄSTAN ATT GRÅTA IGEN, haha...
Jag tänkte nog ha på mig min blåa klänning från lindex på fikat och sen byta om till min "Nittröja"... den med nitar över hela "överdelen"..
Puss!

 

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0