8 maj

Hej!
Just nu är det film som gäller. Mamma och Stefan är ute på fest med jobbet, så jag och brorsorna är hemma ensamma.. De kommer väll hem senare inatt xP
Idag har jag tagit ett till hål i örat, längst upp på örat, det gjorde inte så jätte ont i början, men nu skulle jag kunna dö! det gör så himla ont just nu, hoppas att det går över, mådde jätte dåligt nyss för att jag, Anti och Jelena va i stan innan och käkade typ värsta mackan på Sandy's. Fortfarande mätt. Vi grisade ner jätte mycket! Pinsamt, jag och Jelena sprang ut där ifrån och Anti kom efter. Hahah.. 
Är as trött, vi har prov på måndag... Idrott....
Måste plugga lite mer! Byee!
/Emmaapelsin.
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0