27 maj!

Hejsan!
Sitter i klassrummer, ska ha bild... Men läraren har inte kommit än.. Vi börjar 20 över..
Hade nyss spanska prov och har ingen aning om hur det gick, får se när vi får tillbaka de..
Men jag tror att jag börjar nu när som helst!! Så det kanske är onödigt och sitta här å skriva värsta bibeln..
Imorgon ska jag på middag typ med jelena å några andra. hon fyller ju år!!. Men på dagen ska jag vara ledig från skolan för att jag ska sjunga med kören :P på ett ålderdomshem, så vi får väl se hur roligt det blir.. hehe... sen efter det ska jag och anti dra hem till jelena å fixa oss inför middagen..
Nu blev det en bibel iallafall..

Hejdå!!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0