250509

Hejsan!
Idag var det sovmorgon till 9.45. Imorgon börjar jag 9.30, och onsdag 10.10.. så det blir en ganska skön vecka, jag vet inte om vi skulle ha sovmorgon på fredag också, får se..

Vi tittar på en läskig/äcklig film på religionen, eller alltså idag va värsta scenen.. Den heter "Passion of the Christ"..
Så himla hemsk.. Jag var nära på att inte gå till skolan idag för jag var jätte yr och mådde inte så bra när jag vaknade, men jag tog ett djupt andetag och gick till skolan iallafall.. Så kolla vi på den filmen... Höll verkligen på att svimma..
Sen fick jag en basketboll på öra/huvud, så jag fick skit ont i huvudet, och efterson att jag precis har tagit hål i örat så gjorde det ju också suuuper ont..

Efter skolan drog jag och Anti till Kista Galleria, hon skulle köpa ett minneskort till sin mobil, 249kr för 2GB, sen åkte vi till solna c för att hon skulle titta på något till Jelena och jag till mamma eftersom att det e morsdag på söndag, Men det säger jag då vad jag har hittat på... Så jag inte skriver det här sen har mamma fått för sig att gå in på min blogg... Så ni får veta på söndag, det kommer iallafall att bli en skön och bra dag för mamma..

Har NÅGON haft en bra dag idag ?
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0