5 juni

Helloo.. Tänkte berätta lite om dagen med Anti!!!
Dagen började klockan 8. För att skolan började 9.30... men när vi kom till skolan så var läraren sjuk så vi fick gå hem så det var helt onödigt att ens vakna så tidigt...

Men jag och Anti åkte till solna c för att hon skulle köpa ett par chinos.. Jag passade på att köpa en spargris för jag är verkligen urusel på att spara pengar, men inte längre.. får inte ta pengar bara lägga i ;)
I solna köpte vi också glass, och blandade i daim(anti som kommit på)...
Juste!!!! Innan vi kom till solna så trampade anti i hundskit!! Fan va man skratta men ändå hade man spykänslan i halsen.. Hela skon va full me skit... Och det lukta inte gott heller...

Efter solna tog vi bussen in till stan och där kryllade det av glada studenter i sina studentflak... Fan va man längtar även fast det är 4 år kvar..
Inne i stan gick vi omkring lite... Gick till en kinesisk mataffär som heter Omi food.. De har as goda saker där... Vi köpte bla. fortune cookies.. Åt lite lunch på Sandys...

Efter det åkte vi hem till henne, sjöng lite Lips på xbox 360.. Sen gick vi ner till kvällis på Torpet... Efter det tog vi en promenad hem till mig, tittade på film, snackade, spelade basket, allt möjligt.. Sen somnade vi väl runt 2/3.. 

det va ett väldigt långt inlägg, den som orkade läsa allt det här har iallafall fått skratta lite också eller???:) 
Puss och kram!!!!!!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0