23 juni

hejsan!
har redan vaknat?? konstigt vah? :P
Anti sov här inatt, men hon ligger kvar i sängen, men jag är sååå täppt i näsan att jag inte ens kan andas.. så det är lite jobbigt att ligga ner, så jag sitter i soffan i vardagsrummet :) lyssnar på musik på MTV...
Idag ska jag jobba igen, det gick faktiskt bra igår, fick vara i caféet.. Ta betalt och springa hit och dit för att hämta lite grejer.. sen diskade jag, fyllde på läsk och godis xP

Får se vad jag kommer göra idag.. typ vara med barnen ute på gården och leka?? det är ju iallafall fint  väder ute så en så länge så vi kommer nog vara ute...

Nu kom anti upp och vi ska typ äta frukost.. pussar!!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0