mätt..

Har precis ätit julskinka, mums! det är en sak som är sjukt bra med julen:)
ska nog gå och lägga mig snart:P är inte så speciellt trött, men jag kanske läser lite? eller så blir jag trött:D
Måste vara pigg tills imorgon, jag och mamma ska typ upp klockan 9 å ta en promenad(ovanligt? eeh, aa) hehe:P
Sen blir det frukost och jag och filip öppnar varandras julklapp, sen åker vi till clara, moa, hanna, peter, carina och nikki.. dit kommer även christin och mormor:) där blir det kalle anka, mat och julklappsöppning... vi kommer att ta bilen dit, och sen sover vi kvar där... Annars så kan ju jag övningsköra liiite i förtid:D
Jaa, godnatt tror jag:)



Kalle Ankas jul 4-ever!<3 

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0