måndag kära måndag?

Ååh, vad jag hatar måndagar, speciellt efter en "saker-att-göra-hela-tiden-helg".
Är så sjukt trött just nu, men orkar inte gå och lägga mig ännu även fast jag skulle somna på en gång..
Men då skulle jag vakna typ 7 imorgon... Börjar 11.55 :D Skönt!
vad finns att titta på idag på TV? inget bra vah? det brukar inte vara det på måndagar, typ Ullared, men det är inte det roligaste..
Idag var jag i solna och köpte en julklapp till Anti :) Hehe men det kan jag ju inte skriva på bloggen:P På onsdag ska jag och hon åka och shoppa inne i stan... Hon ville till IKEA också:O det är en jäkla bit att åka, men om hon vill dit är det väll självklart att jag ställer upp och följer med henne dit:D

© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Antionette

åh haha köpte du julklapp till mig? vAd för nått? Tack för att du följer med, älskar dig gumman!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-14 @ 19:19:18
URL: http://tastelikeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0