Kista galleria...

trots att jag har sagt att jag inte ska till kista mer(efter att någon tog min väska) så åkte jag och Anti dit iallafall, jag vill verkligen ha den där klänningen från hm, men jag hittar den ingenstans, frågade idag också, men hon som jag frågade fattade inte vad jag snackade om, den kanske inte har kommit in i affärerna än? den är också slutsåld på internet :( annars hade jag beställt en och chansat på en storlek, det blir nog den svarta, för att kunna matcha med snygga, färgglada leggings och smycken.. och skor för den delen, jag ska ha ett par vita högklackade, har de i svarta också, jag hinner inte ta kort, de är iallafall från Dinsko, 299:-
Jaja, får hålla utkik efter klänningen:)
Desperate housewives är idag:) om en kvart:)
Pussar!

Desperate housewives

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0