I just want to wish you a Good Night!

Ska nog gå och lägga mig strax, tråkig, jag vet, men för det första så är jag väldigt trött och det andra att jag måste typ upp i tid imorgon. duscha och fixa iordning mig, runt 1 så åker jag, mamma och bror Filip till sollentuna centrum... efter det ska vi hem till mormor, lämna lite saker, ta en fika och bara hälsa på :D efter mormor ska vi dra vidare till sollentuna simmhall, kolla på kusin Hanna som ska visa upp något med sin simmskola:D ska se om man får ta bilder, välldigt osäkert, men kanske får någon bra bild med systemkameran, som även ska med på jul(och nyår)...
Man borde ju få ta bilder när det är uppträdande och så:)

Efter det ska jag och Filip lämnas av hos pappa och där ska vi som jag tidigare nämnt klä julgranen, kanske fika? jag vet inte:P fjärde advent ju.. Sen ska vi hem till mamma igen... Vet inte om jag hinner skriv något imorgon, om jag ens startar datorn:)
Godnatt<3

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0