helloo..

Hur är det? Jag är inne på sjunde veckan av min förkylning, men det börjar ju bli bättre...
Idag hade vi prov, historia, det gick väll inte såå bra, blir nog glad för minst ett G för det känndes verkligen inte bra...
Idag fick vi tillbaka NO-läxförhörs pappret, man kunde bara få VG och det fick jag, det var bara för att det fanns inga MVG uppgifter... så det kommer på fredag, då är det ett lite större, med MVG uppgifter, måste plugga sönder:P Jag kanske får något bra betyg i Kemi om jag kämpar nu, för på förra inlämningsuppgiften fick jag ju MVG... Så hoppas på det bästa:)
Nu ska jag gå och plugga till hemkunskapsprovet vi har på onsdag:)

Och på Torsdag ska jag ta 2:a gardasil sprutan:)



© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0