hej igen:)

Anti skulle följa med mig hem efter skolan, men hon var tvungen att gå hem och hjälpa hennes mamma med några kläder och typ städa? jag vet inte, aja, jag TROR och HOPPAS att hon kommer senare/snart!
Hemma nu och tråååkar, finns inte direkt något att titta på, på tv:n... om exakt en vecka är det julafton:) längtar till att få vara med familjen, äta mormors, mammas och moster Carinas gooda mat, kolla på kalle Anka och "vara jultomte" haha, för kusin Hannas skull(a)

JUSTE! vi hade ju matteprov igår och jag fick MVG! omg vad jag blev glad, o, inte jag hade fått G+, VG eller MVG så hade jag blivit sänkt:( och det ville jag verkligen inte... Hade bara 2 fel... 36/38 poäng

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0