god morgon

Hejsan! Vakna? jag vaknade för kanske en halvtimme sen.
Igår var jag på Michelles 18 års fest, hon fick ett par örhängen och en skål av mig, kanske inte den bästa blandningen, men jag tänkte fylla skålen med godis, men så viska en fågel(Anti) i mitt öra att hon HATAR(?) godis:S hon äter det aldrig, och då hade jag redan köpt skålen... Så jag köpte ett par örhängen istället å la de i skålen, med lite "prassligt, lila, papper"...

Juste, i veckan när jag skulle åka hem med bussen så var det en liten tant som satt på andra sidan, brevid mig.. och hon somnade om och om igen. kunde typ verkligen intee hålla sig vaken. först trodde jag att hon dog, och jag fick panik. vad ska man lixom göra i en sån situation? :O Någon som vet?
Jaja, sen vaknade hon när bussen bromsade. men inte när den svängde, tänk om hon skulle åka ner på golvet :S

Jaja, nu ska jag nog inte skriva mer:)
Festen var super kul igår iallafall. Hjälpte de lite innan från 2 till 6.. sen började festen och jag var kvar till 12. Sen gick jag hem... Hemma hade vi gäster och jag gick å la mig 2.30 ungefär...

 min kusins hund, "Hunter".. Han gillade kameran till skilnad från vissa hundar. Nikki är SVÅR att få en bra bild på :P
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0