dagarna går...

Dagarna bara flyger förbi, året har gått så snabbt... och det där kändes specis som om att jag skulle börja skriva på en ny dikt:S hahaha:D jag skulle ha kunnat fortsätta, men hehe:D aajaja.... Imorgon ska jag och bror till pappa under dagen å klä julgranen, sen åker vi tillbaka till mamma, och sen är vi här under julen, men pappa kommer vi till sen, vet inte riktigt vilken dag, men vi ska ut till märsta till våran farbror Åke, Åse, kusiner och farmor <3

Jag har precis slagit in lite julklappar till mamma och pappa, har en kvar att slå in till mamma o Stefan:D
Vill inte skriva här på bloggen vad det är, man vet aldrig, det kanske är så att mamma eller pappa sitter å läser min blogg?:O haaaha, tror inte det men iallafall, för säkerhetsskull:)

Till julen(tror jag, det är iallafall vad jag har hört) kommer det en ny hund till familjen, eller aa, min kusin Daniel och hans tjej ska skaffa sig en till, en mops ååh, de är såå söta:) men jag vet inte om de skulle ha en svart eller beige, men båda är fortfarande så sjukt söta!





 

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0