Coyote Ugly

är på tv ikväll... Tror att jag har sett den inna och tror att jag tyckte att den var ganska bra... har för mig det iallafall... Men den har bara fått en 2:a av 5 på tv.nu

Coyote Ugly

Amerikansk romantisk komedi från 2000. Violet är en 21-åring som kommer till New York för att förverkliga sina drömmar som sångerska och sångskapare. Men istället får hon jobb på Coyote Ugly, den hetaste, sexigaste baren på Manhattan där alla bartendrar är tjejer.

I rollerna: Piper Perabo, Adam Garcia, Maria Bello, John Goodman, Tyra Banks. Regi: David McNally.

Precis när jag hade skrivit klart detta inlägg, nästan exakt så här ovan. så blev internet helt fucked up, sååå irriterad:O skiit, det är så jobbigt...

Längtar tills mina skor kommer hit... Bara längtar såå mycket:) de jag har visat i tidigare inlägg, de rosa från H&M:)

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0