baka baka liten...

...Pannacotta?
Har fått reda på att en av de 15 personerna imorgon är en-sån-människa-som-inte-tål-mjölkprodukter så jag ska typ baka en laktosfri kladdkaka eller en laktosfri pannacotta till henne:) det gör jag ju med glädje, inte för att jag måste... Jag ska göra panacotta om vi får tag på laktosfri matyoghurt, och jag hoppas att vi får det, för jag vill verkligen att hon också ska få smaka på pannacottan:) bara den inte smakar annorlunda:P Våran granne, Stefan som vi är ganska goda vänner med, skulle åka och handla idag.. men vi vet inte riktigt vilken tid han skulle åka, för om han åker så kan han köpa såndär-laktosfri-yogurt och då blir alla glada och nöjda:D

Har gjort en "test-pannacotta" som jag, pappa och Filip ska smaka, om det blir något bra:)

Okej, nu blev det ett långt inlägg där jag babblar om ingenting.. haha, och ni som har orkat läsa det borde få ett pris eller något:D

Här får ni iallafall se min så kallade "Test-pannacotta"
 Närbild, Hallon..

 De kommer att vara i små plastbägare, engångs-grejer, så blir det enklare och lite billigare för den delen:)

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0