baka baka liten kaka!

Inatt sov Anti min bästavän här, hon fick sin julklapp, det var ett armband från Guldfynd som hon har provat en gång i tiden och gillade det, så jag köpte det:P Jag fick en sjuuuuukt snygg väska av henne, en liten partyväska från Gina, som jag tidigare har spanat in(a) Har flera gånger varit nära på att köpa den, men har lixom inte haft pengar för jag var tvungen att handla julklappar hit och dit:D
Idag har jag iallafall beställt ett par skor från hm, de kommer att skickas hit, hem till mamma.. det är liite svårt med skor också, kanske inte ens kan ha de:( då blir jag ledsen... de kostar 199:- + 40:- i frakt... Såå aa:D
de ser iallafall ut så här:

Skor - Rosa


Igår bakade jag och Anti en kaka, ååååh, jag kommer inte på vad den heter, men det är iallafall någon chokladkaka med glasyr på och kokos!! Vi bakade en sån i sommras, la upp en bild på bloggen och våran SO-lärare Johan tyckte att den såg god ut, och så snälla som jag och anti är så bakade vi en sån till honom, men han fick inte en stooor då, men iallafall:D
MEN! inte alla får en kaka som kommenterar bilden i fortsättningen:D hahahaa
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0