Påskloooov! 4 april

Heeej!
Det är påsklov.. Sköööönt! Sen veckorna efter så går vi ut på prao! Det kommer bli kul och spännande, har aldrig varit ute å praoat..
På de flesta arbetsplatser är det 15 års åldersgräns för sommarjobb.. Och jag fyller 15 i slutet av sommaren -.- hmm..
Men har jag tur så kanske jag får jobba en vecka på mammas jobb.. Byggarbetsplats.. Hehe... Det kanske blir kul :P Eller så blir det super tråkigt... Jaja, vi får se, det är ett tag kvar.. Men det känns som det börjar närma sig för vädret ute! Så otroligt fint, sol! Än så länge är det ungefär 17 grader ute...
Vaknade 12.40  idag! Har aldrig gått upp så sent tror jag.. Jaja, nus ak jag titta på Grey's Anatomy hehe... tittade aldrig klart här om dagen,... Ganska många avsnitt.. Puss !'
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: sara

Att praoa är super kul :D

2009-04-05 @ 14:36:03
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0