7 april

Hej!
Kom hem för ett tag sen.. Jag och Jelena och tränade.. Thaiboxning.. Superkul xD Vi skrattade nästan hela tiden..
Anti, Jelena, Anton och jag var i stan idag.. Vi var på skoaffären Deichmann, hittade ett par supersnygga skor, men jag köpte de inte, ångrar det som fan.. Jag kanske kan få mamma att åka till Stinsen imorgon.. Hoppas att hon kan det.. Det var fransar på skorna... Men en nackdel var faktiskt att de var ganska svåra att gå i.. Kanske är lättare om man är barfota så man får lite grepp.. Eller aa.. För jag hade nylonstrumpor och man gled nästan ur skorna xP Jaja, får se hur det blir... Får se vad som händer imorgon.. Hehe.. Kanske åker hem till kusinen, skulle gjort det idag, men skulle ju till stan, så fick dåligt samvete när jag inte åkte till henne, för hon hade typ planerat allt...
Vi får se.. PUSS!
/Emmaapelsin

Tycker lite synd om Anton som va tvungen att hänga med oss :P För vi gick ju in i "tjej-affärer" hela tiden...
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Jelena

HAhaha , tycker också syng om han :(

2009-04-08 @ 09:28:35
URL: http://ljuubavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0