25 april

Hejsan!
Jag har precis tittat lite på tv... "Robinson", och lite av "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" haha..
Hanna och Nikki är ju här, Hanna gick nyss och la sig.. Inne i mitt rum så jag sitter i köket just nu.. Hon skulle sovit inne i min brorsas rum, men ville absolut sova inne i mitt rum.. xD
Imorgon är det städdag här i området! Trååkigt... Det börjar klockan 10.. -.- Imorgon vill jag helst sova ut.. För mamma väckte mig halv 9 idag.. För vi skulle ju till stan.. Jag köpte lite underkläder, linne/tunika från gina tricot.. sen köpte jag ett hårband/headband på indiska..
Jag vill verkligen ha en systemkamera!! De tar så himla bra bilder.. Ska nog börja spara till en..
I sommar ska jag ju sommarjobba i någon vecka hos Stefan (mammas kille)... Jippi!! Då kan jag tjäna lite pengar x)
PUSS!
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0