21 april

Hej! Har inte skrivit på länge, har lixom inte haft något att skiva om... Idag skulle jag haft träning, men jag är fortfarande lite sjuk, inte lika som förra veckan, men hostar gör jag...
På jobbet går det bra.. Allt flyter på och tiden går så snabbt.. På torsdag ska jag baka något till dem som typ tack för att de har tagit emot mig och varit så snälla xD Kan vara lite snällt.. Som jag har märkt så ÄLSKAR de godis och sötsaker så tänkte nog baka något sådant, kanske inte godis då :D 
Har så himmla ont i huvudet.. Det bara dunkar.. 
Idag är det "desperet housewives" !!! Förra veckan var det dubbelprogram så jag sommnade efter halva av andra... Nu ska jag fortsätta att titta på "Vänner"  
PUSS!!
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0