15 april

Hej!
Bästavän Anti fyller år idag! Hon fick en bh, en vit eyeliner och sen ett sent påskägg :) Hon blev glad, ringde mig när hon hade provat bh:n och hon var jätte nöjd! :P hehe... det är ju bra!
Jag har praoat på hunddagis i två dagar nu :) super kul! xD Har gått ut med hundarna och som mest har jag haft fem hundar samtidit på promenad xD det var ganska svårt för de var bråkiga mot varandra och de var ganska trötta, kanske lättirriterade... de åt typ upp varandra!!! :O men jag var så duktig sa en av ägarna.. eller att jag klarade av att tre hundar bråkade och jag har ju bara två händer :P hahaha :D det var ganska läskigt, men måste lära mig :P  Kram!
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0