13 april

Hej!
Har inte skrivit i bloggen på flera dagar.. I lördags var vi hemma hos mormor... Igår var vi hos kusinerna och idag gör jag ingenting... Jag har jätte ont i halsen och super hängig.. måste göra läxa också.. men har två veckor på mig.. För klassen går ju ut på prao två veckor nu... vi börjar imorgon. xD orkar inte skriva mer... Gör det imorgon när jag kommer hem från farmor.. hinner nog inte efter jobbet för jag slutar 16 och vi ska vara eller åka till märsta kl 17 :O blir lite stressigt.. måste väl hem och duscha innan.. Om jag ska vara med hundarna hela dagen :P .. puss!
/Emmaapelsin

© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Jessica Pessika

Nejmen tjenare kusinvitamin! Hur är det?? kul att du skaffat blogg så jag har lite koll på dig haha :)



Hörde att ni inte var här idag och kommer imorrn ist, tur för jag jobbade idag ;D syns imorrn då snygging!



puss och kram från kussen Jess

2009-04-13 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0